14 Temmuz 2012 Cumartesi

5 Günlük Çalışma Macerası

1. Gün

Öğlen 12'de işe geldim. Akşam 10'da çıkılıyomuş. 1 saatte yol var. İyi lan gece 2'de yatsam, sabah 9'da uyansam. Akşamdan 3, sabahtan 2 saat bana kalıyo, oh. Bi tane t-shirtle dandik bi şapka verdiler. Bu ne amk şebeğe döndüm. Arkadaşlar gelmese bari, tam rezillik. Kumpir açmak ebemi sikti. Tostlar, hamburgerler kolay. Şef var yanda, tam fast-food kölesi pezevenk. Arkada tabak yemekleri yapan bi abla var. Menopozda mıdır nedir karı, bi asabi bi asabi... Yanımda da bi "Ayı Yogi" var. 1 ay sonra askere gidiyomuş çıkacakmış. Ben de geldim, iyice saldı oç. Akşam eve gelir gelmez yattım.



2. Gün

Saat 11'de zor uyandım, kendimi minibüse zor attım lan. Allahtan işe geç kalmadık. Bugün temizlik yaptık, ebemi siktiler resmen. Patateslerin kızartma yağını değiştirdik. Şöyle söyleyeyim; geceden bile daha karanlıktı. Arka tarafta sebzelerin olduğu bölümde de böcekler cirit atıyo. Ayaklarımı hissetmiyorum.


3. Gün


Yanımdaki Ayı Yogi habire yatıyo amk sinir oldum. Adam bir buçuk saat yemek yiyo, günde altı kez tuvalete diye çıkıyo telefonla konuşup geliyo sikik. Bu arada mal bi garson kız var. Gerçi kız da değil lan 30 yaşında teyze amk. Boş boş konuşuyo canımı sıkıyo.


4. Gün

Yemekte soya soslu tavuk yedim, midem bayram etti. Arkadaki suratsız karı pis pis baktı ama. Senin görevin amk biz sana tost yapıyoduk. Zaten 3 gündür hamburger yiyorum kabız oldum. Garson kız/teyze izinli bugün. Servisler bendeydi. 2 saat dolaştım dükkanları. Bütün AVM bizden yiyo amk bu ne. Dükkana bi döndüm fast-food kölesi şef ana avrat sövüyo. Neymiş efendim "kumpir kazanında patates kalmamış". Lan yarram 2 saattir dükkanda mıyım ben? Ayı Yogi göt büyütüp duruyo git ona sor piç, dedim. Baya bi tartıştık. Tabii üslup biraz daha farklıydı. Akşam kapanışa kaldım, tüm dükkan elimden geçti. Peeeiiiy. Şef sik sik bakıyo kesin bişi oldu amk.


5. Gün

Kovuldum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder