12 Temmuz 2012 Perşembe

Zengin mi işi?


Yazmaya çalışıyorum. Ama içimde tanımlayamadığım bi boşluk var, bilmiyorum. Bu 2 cümleyi yazmadan önce 5 sigara içtim. Ha bu arada yazmayı unutmuşum resmen. Taslak defterine yazdığım el yazısını tanıyamıyorum nerdeyse.
Üstümdeki t-shirtte ter izleri var, beyaz böyle. Saç, sakal bütünleşmiş durumda. Tam yaban mode on yani.
Bu yazı hiç sevmedim. Ne iş bulabildim, ne de tatile gidebilecek para... Sabahları 11.30'da uyanıp Doktorlar'ı izleyerek başlıyorum güne. İzlerken de Grey's Anatomy'yle karşılaştırmadan kendimi alamıyorum. Sonra saat 13.00 gibi Aşk-ı Memnu. Sonra Adını Feriha Koydum, Arka Sokaklar... Tam asosyal TV manyağı oldum yani.
Sıkıntıdan sigarayı arttırdım. Annem söylenmeye başladı "Çalışmıyosun bari ucuz sigara iç. Hep zengin işi takılıyosun" diye. Kendisi biraz materyalist. Sürekli evde oturduğum, iş bulamadığım için söylenip duruyor. İlkokul mezunu, kelime oyunlarından pek anlamaz ama insanın canını nasıl yakacağını iyi bilir.
Dur bi dk... Kendim hakkında konuşacaktım, konu dağıldı. Belki de dağılmadı. Şu sıralar öyle monotonum ki kendim hakkında yazacak bir şey bulamıyorum belki. Bu arada onu çok özledim. Adı ne mi? "Shakira" diyelim... Küçükken ilkokulda bi yıl sonu müsameresinde Shakira dansı yapmış. Videosunu izleyelim demiştim, utanıp hayır demişti. Kompleksliydi biraz. Ama olsun. O, "benim olsun istediğim"di.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder